Pop up

Mai aproape de tine!

 

NOUA APLICATIE, poate fi descarcata acum accesand

 

https://administrare.app

 

sau scanand codul de mai jos:

 

qrcode1

 

 

Aloca-ti un minut, instaleaza aplicatia direct pe ecranul telefonului tau, urmeaza instructunile si te vei bucura de toate informatiile care te intereseaza.

 

ATENTIE: Dupa instalare, nu uita sa stergi vechea versiune!

 

Echipa administrare.ro va multumeste!

 

Administrare Ploiesti

buton-click-aici

De la 9 lei la 23 lei/ap/luna, valoarea minima a contractului 550 lei/luna cu toate taxele incluse.

 

Inclus in pachetele:
√ LISTE √ CONTABIL √ COMPLET

 

Evidenta financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.
✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, (in urma depunerii in contul Asociatiei a banilor incasati de la Proprietari) ;
✓ intocmirea Registrului de casa ;
✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ;
✓ depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati si colaboratori ;
✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont;
✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.
✓ intocmirea Registrului Jurnal ;
✓ verificarea registrelor contabile ;
✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica.
✓ intocmeste ordinele de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;
✓ achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, pentru partile comune ale asociatiei de Proprietari